sözlük tahmini ne zaman canlanır

hiç belli olmaz ama en azından bundan 10 sene sonra sözlük açık kalırsa 1. nesil yazarlardan olmak bir avantaj sağlayacaktır.

aga tahmini salıya canlanır herkes evde sonuçta yapacak bir şey olamayacak ne yapsam ne etsem derken hoop millet kendini sözlükte bulacak

sözlük yazarlarının aktifliği ile doğrudan ilgili muhtemelen bu süreç. yani bizzat biz yazarlarla alakalı. kadro güzel ve üyeler gayet seviyeli bence uzun sürmez.

ne zaman canlanır bilemiyorum ama umarım eskisi gibi iyi bi sözlük havası yakalanır

bence 2 3 haftaya canlanır ama aktif olursak

değerlendi bile buralar çünkü ben geldim

sözlük zaten güzel be :) entry girerken mutlu oluyorum

@finn kalabalık olsa daha güzel olmazmı adam bakck 1.nesil yazar vayy be ne taşşaklı dicek fln hayali bile mutlu ediyo

@lord ya güzel olur tabi ki ama şu zamanların tadını çıkaralım diyorum ben yoksa gelişsin büyüsün ama birden değil yoksa saman alevi gibi olur
  • /
  • 2