the lost river

birinci nesil Yazar

aop: 453 - binaliv yvivdrim Çıtır hasarlı

tüm: 290 bugün: 0 bu hafta: 2 bu ay: 34 son entry: 09.08.2020 18:48

  • /
  • 29

hanımların dikkatine

overlok makinesi ayağınıza geldi. halı, kilim, yolluk, paspas kenarına, halıflex kenarına overlok yapılır.

ölmemişsiniz

türk milletinin hepsinin hıamı..

küçikelrimlerin kovalasın seni.

türk milletinin hepsinin hıamı..

senin de hıamı..

kurban bayramın kutlu olsun

öyle bir yerdeyim ki

gardiyan!

beni havalandırmaya çıkarır mısın?

günümüz şarlatanları

hangi birini sayayım lordum?

huysuz virjin

adam banlı gitti dünyadan. yazık.

starbucks

popüler kültür sebebiyle ülkemizde de büyük rağbet gördüğü doğrudur. çok bir ekstrası olmamakla beraber çok daha iyi kahve yapan yerli firmalarımız da mevcuttur.

fakat üzülerek söylüyorum ki pahalı bir kahveci değil. bizim ülkemiz fakir. adamlar 3 dolara soğuk kahve satıyor cam şişede. o 3 dolar bizde 18-20 tl ye denk geldiği için pahalı sanıyoruz.

dark

bir çok şeyi oturtabildim kafamda ama hala neden başrolü jonas ve marta çiftine verdiklerini anlamadım. yani bu kafadan kırık bilim adamı abimiz oğlu, gelini ve torununu geri getirmek için zamanda geriye gidince neden diğer roller değilde başroller düğüm oluyor. biri dolapta biri kilerde açılan tünellerde çocukken birbirlerini gördükleri için mi? bu kadar olağanüstü kurguda bu kadar basit bir sebep olamaz yani. kaçırdığım bir şey mi var?

youtube, twitter, netflix kapatılırsa

seni biliyoruz artık elf kardeşim. sana demedim bu sefer :d
  • /
  • 29

türk milletinin hepsinin hıamı..

kurban bayramı mübarek olsun

dark

3 bölüm izledim bıraktım

siyasi bir karaktere tapmak

herşeyin fanatiği kötü ya sağcı solcu bilmem alevi sünni bjkli gsli herşeyin de gerçekten fanatikliği çok kötü. ya bi şey kötüyse kötü demeyi bilin ya diyin ki tamam ben bunu seviyorum ama bunu bunu da kötü sadece sevmediğiniz insanları, fikirleri, partileri...vs kötülemekten vazgeçin

peki beş milyar verseler

duygularımız karşıklı the lost river (。♡‿♡。)
imla kuralları için de özür dilereeem

asla yapmam dediğimiz şeyler

kendime hiç güvenmiyorum her şeyi yapabilirim he yapmayı istemediğim şeyler var tabiki misal para karşılığında bedenmi satmak gibi. iğrenç ya adam para veriyor ve sana elleyebiliyor zor durumda kalınca napsın o da kabul ediyor tabiki

ingilizce öğrenmek

tabiki öğretirim @9 seve seve :+)

elflatun

geçmiş olsun the lost river x xlcmkckc

basın açıklaması

@the lost river esasen sorun o da değil bakma. isim de değişirdi, domain de alınırdı. esas problem bence bu traktörün sadece itildiği zaman çalışmasıydı. iterek bir tarlayı sürmeye çalışıyoruz.

basın açıklaması

bu basın açıklamasını "noldu ya, ne oldu sözlüğe ağbi? eheheh reklam yapcaktınız?" diyen hödük oğlu hödükler için elzem gördüğüm için yapıyorum. sözlük istikrarlı bir başlangıç yaptı. tıpkı diğer projelerimiz gibi. reklam veremez miydik? yine verirdik. sözlüğü büyütemez miydik? yine büyütürdük. peki neden yapmadık?

çünkü birincisi aog, sözlüğün büyümesi halinde üzerine çökeceğini bizzat açıkladı.
ikincisi -ve bence en önemlisi- değerlenirse yazarımcılık avelliği yüzünden kayıt olan yüzlerce insandan sadece 5-10 tanesinin aktif olması. onlar da zaten yetki verilenler genelde.

e be amına koyayım. bu sözlük evet reklamla onla bunla zaten bir yerlere gelirdi de. aog mevzusunu da bir kenara bırakıyorum, değerlenseydi dahi hesap açıp "ehiiğeeheheh birinci nesilim" diye gezecek cingözlere biz müsaade eder miydik? yani şunu kavrayamayan çok kişi vardı. sözlüğü sözlük yapan yazarlardır. biz sadece potansiyel yazar çekmekle ve sözlüğü çekip çevirmekle mükellef insanlardık. sözlük kültürünü ve jargonunu yazarlar yaratır. yazarlar aktif olarak yaratırlar. yani bu adminlerin inşa ettiği bir kumdan kale değildi ki biz bırakıp gitmiş olalım. bu bizzat yazarların ve adminlerin kolektif şekilde ortaklaşa inşa ettiği bir şey. yazarlar oturup "değerlenirse bakarız;)" kafasında bir şeylerin büyümesini beklerlerse bu sözlüğün jargonunu, kültürünü kim yaratacak arkadaş?

sonra gelmişsiniz reklam da hebele de hübele de. oldu abicim. reklamı biz yapalım. herkes "değerlenirse bakarız;)" diye tek kullanımlık hesaplar açsın. sadece yetki verdiklerimiz aktif olsun. biz de maddi manevi kendimizi tüketmeye devam edelim. ne ala memleket.

ya da isterseniz herkes aktif olsun diye kalkalım tüm üye olanlara yetki verelim. nasıl fikir?

arkadaşlar dediğim gibi. farketmeniz gerek. sizden sözlüğün adminleri olarak maddi destek ya da benzeri şeyler talep etmedik zaten. sözlük yazarının üzerine düşen aktif şekilde yazarlık yapmak ve sözlük jargonunu korumaktır. yazarların -cidden emektar olan bir kısmını dışarıda bırakmak kaydıyla- çoğu bunu yapmadılar. yapanlar var mıydı? elbette. haklarını yiyemem gerçekten de vardı. ama büyük çoğunluk da şu yukarıda anlattığım kafadaydı. velhasıl "nöoldu sözlüğe amdinler:d" gibi sorular soracaklar için burada güzel bir amme hizmeti yaratıyorum. esen kalın.

başaramadık abi

neyi başaramadım amunaqdğum dkdkdkxkjckf

Toplam entry sayısı: 290

birini unutmanın en kolay yolu

behzat abimiz güzel anlatıyor bence.

einstein

bunu anlatmaya benim daşşşam yetmez.

yaz geceleri

*en çok değer verdiğin iki dostun ve eşleriniz
*telefonun çekmeyeceği kadar yüksek bir yayla
*bir oyun masası
*sınırsız soğuk bira ve orijinal küba purosu

bakalım kimler bizlerle kalmış kimler gitmiş

bir şarkı sözü bırak

hey yabani yabani
kız baksana bu yani
yine başıma çöktü karlı dağın dumani
abu çi çi çi çi
abu çi çi çi

ücretini atatürk ödedi

nerede yaşıyorsunuz beyler?

sağlık bakanı bizzat parasını verdik aldık dedi.

önünüze çıkan her bilgiyi araştırma yapmadan paylaşmak, sizleri zamanında şu mesajı şu kadar kişiye gönder ebenin hörekesine tersten baksınlarcılara benzetiyor.

yapmayın...

diğer sözlüklerden farkımız?

baca kısmımızın küresel kısımlarımıza denk olması..

evlilikten soğumak

bir arada yaşamayı katlanmak olarak görmediğin, seni gerçekten anlayabilecek her anlamda, sana bir avantaj sunduğu için değil de birlikte zaman geçirmekten hoşlandığın için birlikte olduğun biri geldiğinde hayatına tüm bu zırvalıklar aklından çıkacak rahat ol.

korku

elf lisanından türkçeye çeviri yapınca böyle oluyor sanırım

basın açıklaması

bu herif böyle şeyler yazınca - elindeki meşalemsi bombayla beraber miğferdibi surlarına dalan uruk-hai abimiz - gibi atlayasım geliyor bir yerlere.

lise seksleri

benzine 15 kr zam

öncelikle benzin varil fiyatlarının ülkemize girişindeki düşüşleri, hemen ardından yıllardır benzinin neredeyse yarı fiyatına satılan motorinin neden şimdi benzinden daha pahalı olduğuna ve bunlardan sonra da benzin ve mazottaki vergi oranlarının ülkeler bazındaki karşılaştırmalarına bakarsan söz ettiğinin kitleye direkt olarak nankör damgası vurmak yerine daha objektif bir bakış açısına sahip olursun.